تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

باوفا: قطار کشتی فرنگی خراسان، تازه شروع به حرکت کرده است

  • کد خبر: ۱۵۱۷۷۹
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
باوفا: قطار کشتی فرنگی خراسان، تازه شروع به حرکت کرده است
سرمربی تیم ملی کشتی جوانان ایران گفت: اصلی‌ترین برنامه ما برای مسابقات جهانی است و به همین خاطر اردو‌های مقطعی مان را شروع کرده ایم. باتوجه به وضعیت و عملکرد ورزشکارانمان بسیار امیدواریم که نتیجه خوبی را بدست بیاوریم.

حمید باوفا در حاشیه اردوی تیم ملی جوانان به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: برگزاری اردو در شهرستان‌ها را بعنوان یک ماموریت برای خودم و همکارانم تعریف کرده ام. جوانان با حضور در استان‌های مختلف با فرهنگ‌های سایر استان‌ها آشنا می‌شوند و همچنین برگزاری این اردو‌ها در این شهرستان‌ها به رشد کشتی استان‌ها کمک شایانی می‌کند. به نظرم این اتفاق درآینده تاثیراتش را روی کشتی شهرستان‌ها خواهد گذاشت. وی در ادامه افزود در این مرحله از اردو ما معمولا به صورت روزانه پذیرای ۲۵ کشتی گیر خراسانی هستیم که در کنار ورزشکاران اصلی ما تمرین خواهند کرد. این بهترین فرصت برای ورزشکار است تا با بازیکن تیم ملی سرشاخ شود و توانایی‌های خودش را بسنجد.
وی در ادامه به وضعیت کشتی فرنگی خراسان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت چندان بد هم نیست. سال گذشته، تیم نونهالان خراسان قهرمان کشور شد و همین اتفاق مطمئنا خبر خوبی برای آنیده کشتی خواهد بود. البته نباید این ورزشکاران را رها کنیم و از همین ابتدای کار باید آن‌ها را برای آینده آماده کنیم. کشتی فرنگی در مشهد شاید افت کرده باشد، اما امروزه نیشابور تبدیل به قطب کشتی فرنگی استان شده و امیدوارم برنامه ریزی‌های لازم برای رشد و پیشرفت این رشته در مشهد هم صورت گیرد.
سرمربی تیم ملی کشتی جوانان در پایان گفت: من یک اصل را در مربی گری ام دارم و آن هم پیشرفت پلکانی است. من از اول هم کار مربی گری را با تیم ملی جوانان شروع کردم، البت در مقطعی با تیم بزرگسالان هم فعالیت داشتم، اما عمده کار من در رده پایه‌ها بوده است. کتمان نمی‌کنم که دوست دارم در کنار بزرگان و با تیم بزرگسالان فعالیت کنم، اما برای رسیدن به آن مرحله هنوز باید کار کرد. البته من سعی می‌کنم جایی باشم که بتوانم برای کشورم اثرگذار باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->